Ave Maria

đŸŽ¶đŸŽ¶ Aaaaaave MaaaaaaarrriiiiIIIIIiiiaaaaa đŸŽ¶đŸŽ¶. Mitt hjĂ€rta och mina smaklökar sjunger! PlĂ„nboken skriker men vad gör vĂ€l de sĂ„ fort en liten Polly hoppar in i min mun. Eller nĂ€! TvĂ„! TvĂ„ Ă„t gĂ„ngen, en ljus och en mörk!! 
IKEA har gjort det igen! De har fyllt hela deras mathörna med lĂ€ckerheter inför midsommar. Kanske ska fira den?! 20 juni sĂ„ om 16 dagar. Tja, varför inte?! NĂ„got ska jag nog kunna göra/fixa😊. 
 
Jag köpe en pÄse Polly men kunde bara inte med att köpa marabou chocklad. Inte denna gÄngen det fÄr bli vid nÀsta besök. Vi försöker spara sÄ mkt vi bara kan nu med tanke pÄ huset.   det kostar en hel del samt Matilda som vÀxer som ogrÀs och behöver nya klÀder konstant!!
 
En pÄse med Polly kostade mig $7.99 x 6,20 som kursen ligger pÄ nu. 
Marabou lÄg pÄ $8,20. SÄÄ gott!! 
De brukar ha lite godis och pepparkakor och annat, men det Àr aldrig de "riktiga" mÀrket. alltid av annart mÀrke förutom denna gÄngen. 
 
Matilda sitter sĂ„ fint under midsommarstĂ„ngen😊.
POLLLLLYYYY!!!!!!!
Fina, fina, fiiiina SmÄland!!!
Polly fick sitta VIP. NÄgra hoppade in i munnen pÄ mig fast jag bestÀmt sa nej. 
DĂ„lig bild, men bilen framför var ett P under skylten. L har de som övningskör. Sen gör de ett test och fĂ„r efter det 3 P. Ett som de kan köra i 80 i ett Ă„r. Sen Ă€r det ett dĂ€r de kan köra i 90 följt av de sista dĂ€r de kan köra i 100. Dessa jĂ€vla P:s ser man ÖVERALLT pĂ„ vĂ€garna stoppade av polisen. Det Ă€r fortkörning, det Ă€r krock, det Ă€r hetsigt körande ja listan Ă€r lĂ„ng! i 90% av fallen sĂ„ Ă€r en P-plat inblandad. 
Denna framför mig idag var ingen bÀttre förare. Han (tvÄ killar in18 Ärs Äldern) hoppade frÄn fil till fil helt hejvilt utan att se sig om. 
Vid stoppljusen stod de och gasade pÄ och stressade bilen framför. AssÄ de Àr galna dessa jÀvla P! 
ALLTID tar jag det extra försiktigt om jag ser P pÄ en bil. Tar hellre det sÀkra före det osÀkra! 
 
Ibland undrar man var de fick sitt körkort ifrĂ„n. frĂ„n ett cornflakes paket?!... Det gĂ€ller faktiskt andra bilister med... MĂ„nga har nog tyvĂ€rr köpt sitt kötkort😐.. 
 
Anyways- Polly ropar pÄ mig, mÄste svara!!
Anna
2014-06-04 @ 20:46:24

Åh polly och midsommar! Visst Ă€r det underbart! Kanske dags att flytta hem igen och köpa en polly för ett vettigt pris!?
Roligt med alla P:)

Svar: Älskade Ă€lskade polly!!! 😋
fridaskarke.blogg.se




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaskarke.blogg.se

Bara en liten dagbok över min vardag

RSS 2.0