Blogg

Asså vad ful bloggen blivit! Varför har de ändrat den?! Jaja, sålänge som ni kan se vad jag skriver😊. 
 
Idag var jag på gymmet i vanlig ordning, men vilken circus det var där!! En äldre dam som gymmade i jeans och en scarfs?! En lite yngre som hade 0 koll på vad hon gjorde och bara hoppade omkring som en mupp sen för att top it off - idag var det Sumba träning där med. 
Alla som är där är 30+ med snitt på 50. Jag är den yngsta vilket jag tycker är otroligt skönt!!
ingen press, ingen att prata med så jag kan gå dit göra det jag ska den hem.
 
idag var det svårt att koncentrera sig dock. Alla 50+are som försöker sig på Sumban. Skitkul att se apå😆. MEN bra att de försöker och att de ger allt! Det måste jag säga. 
undethållning på hög nivå😊
 
Ser ni hon som är vänd mot fönstret? - det var hon med 0 koll😂
Anna
2014-06-13 @ 17:23:21

Haha! Roligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaskarke.blogg.se

Bara en liten dagbok över min vardag

RSS 2.0