Fredag...

Men shit, är det fredag redan?! Såå lustigt när jag skrev det! Jaja, fredag är det och snart lördag😊
 
idag mötte jag upp Jenny. Sjukt trevlig tjej! Vi har samma humor och andra saker gemensamt känns det som. Hon är så lätt att prata med-skönt!!😊
 
En  fin allé jag går genom för att komma till curves/matbutik och caféet där jag mötte upp Jenny
Det är mkt grönt där vi bor
 
Detta är ett liten shopping stråk i närheten av oss
 
Detta är coles där vi handlar vår mjölk och de lite mindre varorna😊, annars åker vi till en större, men fortfarande Coles
caféet där vi åt grekiskt och efterrätt- så gott!!
 
Köpte en dopklänning till Matilda. Såå söt! Ville ha något enkelt, ljust och som hon även kan bära efter. Perfekt!!😊
Här är den sjukt äckliga fågeln igen som satt och skrek på mig när jag gick förbi
Annars har det varit en lugn och skön dag, inget nämnvärt. 
 
imorgon blir det Sydney aquarium. 
Ha en bra fredag där hemma😘
Anna
2014-06-13 @ 17:25:42

Just a bird!
Roligt att du hittat en Jennie! Och världens finaste dopklänning!

Svar: Ja, Jenny är skoj:)Tyckte jag med!:)
fridaskarke.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaskarke.blogg.se

Bara en liten dagbok över min vardag

RSS 2.0