Jacka

Idag så åkte jag som sagt till ett shoppingcenter för att hitta en jacka eller cardigan som Matilda kunde ha över klänningen till dopet. Vi hittade en fin pälsjacka som får duga. 
Sen under klänningen blir det leggings och långärmad tröja. Det är ju trots allt vinter här😊. 
Det är såå kallt om morgonen nu😖... Men det är bara till att slänga på sig en jacka som jag sen tar av under dagen😊
 
Såhär ser det ut när jag borstar mina tänder på morgonen. eller lagar frukost. Alltid en liten apa som klänger fast vid mina ben😊. Min lilla mysunge. 
 
redo för några timmar med mamma och pappa att shoppa. hittade ett par fina glas som jag ska tillbaka dig och köpa Imorgon. Blir till min födelsedag och det nya huset. Perfekt!😊
 
 
Vi stannade och åt lunch lite snabbt. Här är en foodcourt som de har överallt här. Nicholas åt kycklingburgare från kfc och jag åt sushi. 
 
Här är min sushibar. I hörnet längst bort, såklart!😉
Lilla jackan vi hittade. Blir nog fint 😊
Anna
2014-06-23 @ 07:12:32

Så söt liten amöba:)

Svar: Tack!😊
fridaskarke.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaskarke.blogg.se

Bara en liten dagbok över min vardag

RSS 2.0