Kanelbullar

Jag är inte bra på att vara sjuk😔. 
Jag skulle väll kunna säga att jag är som en man som har "man flu"😉. 
Allt är bara så extremt jobbigt och tråkigt och långsamt och ont gör det med!
SEN har man ett sjukt barn på de, näää inte min grej. 
Matildas lilla näsa bara rinner ocj lätens som kommer från den!! Stackarn! Vill ju bara att hon ska snyta sig ju! Värst är det oå kvällen/natten då hon även snarkar. Vi vaknar flera gånger om nätterna men värst är det runt 01 då hon "behöver" en ny dos alvedon. 
Annars är hon lika glad som alltid. hade det inte varit för hur hon låter och nätterna så hade man aldrig kunnat gissa att hon va sjuk. 
Men lilla mig, jag kommer ni sist med allt... Om ens det! Ibland glömmer jag av alvedon till mig skälv för att - alvedon till Matilda, vicks under fötter och bröst, nässpray, strumpor på så hon inte äter vickset. Sen är det dags för frukost, sen städa efter frukost, då är det nästan dags att förbereda lunch, men till de behöver vi varor så det blir att klä på Matilda, in i bilen och kriga med alla andra ute på vägarna. JA ni hör ju!! Jag är SÄMST! Jag borde inte vara sjuk, typ aldrig!😉😊
 
så det är väl det vi gjort idag antar jag, men som rubriken lyder så bakade jag KANELBULLAR!!😋 tyckte så synd om mig så jag behövde något gott. Glömde ta bild på de, men ni alla vet ju hur de ser ut😉. Mumsar på en just nu😊. Jag behövde göra två sattser- den ena dog. Det är så kallt inomhus att de vägrar att jäsa. 
Andra sattsen ställde jag framför öppna spisen och då gick det bättre! Inte lika stora som de kan bli, men klart OK! 
 
Det blev en bild när jag var ute och handlade idag. Hittade svenska pepparkakor (ginger snaps)!! 😊 de var lite kul! 
 
 
nog gnäll från mig! Hoppas ni har det bra där hemma och att ni får en bra dag. Nu ska jag mumsa mer kanelbullar och choklad som jag köpte i mängder 😉😊😘
Anonym
2014-06-23 @ 07:07:30

Haha! Lillen:)

Svar: 😊
fridaskarke.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaskarke.blogg.se

Bara en liten dagbok över min vardag

RSS 2.0