Shoal bay

då var vi hemma igen. Tråkigt men också skönt! Älskar att vara uppe i Shoal Bay. Så fridfullt och lugnt. Ingen press eller stress. 
Det regnade i stort sätt alla dagar förutom den sista. 
Bobby och Sam var med oss denna gången. De är så enkla att hänga med och vi har alltid lika kul😊.
Det blev en del promenader, grillning, marknader och mycket mer lugnt och skönt. 
Matilda har börjat klättra allt mer och att sitta framför spegeln är superkul😉
Inget regn kan stoppa oss😉. Vi dröp när vi kom hem igen. 
grillade undet tak, trotsade regn och kyla😊
Matilda hjälper till att sopa. De tre hundarna var med oss- våra två och deras whipet Fab
Vår lille dirtdog Dolf hade grävt en stor grop i gräsmattan när vi kom hem från affärerna. Han var så skitig så vi hade inget annat val än att tvätta lille skitkorven😉
Jag och Sam lämnade grabbarna till att göra "grabbgrejer" och själva gick vi på marknad som avslutades med en öl vid piren medan vi lyssnade på livemusik.
Blev några rundor ner till hundstranden.
 
Sista dagen och sol ute. Jag ligger och gosar med mina små grisar
 
"Get your gas and GO" så sjukt otrevliga de är på bensinmackarna här😂😉. 
 
idag blir det en del tvätt och städ och förberedelse för tresillian som jag och Matilda ska till 30e juni. 
 
Borta bra men hemma bäst... Ibland...😉😘
 
Anna
2014-06-12 @ 23:29:29

Åh vad mysigt ni ser ut att haft det!

Svar: Ja. Vi hade det otroligt avkopplande och skönt:)
fridaskarke.blogg.se

Anna
2014-06-12 @ 23:29:36

Åh vad mysigt ni ser ut att haft det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaskarke.blogg.se

Bara en liten dagbok över min vardag

RSS 2.0