Slöööö

Jag är så slö nu! Matilda är på bättringsväg, men inte händer det något med mig inte 😉. Vaknade upp idag och det kändes som en lastbil kört över mig, men men, jag blir bättre snart!😊
 
över är kanelbullarna jag bakade. Så tråkigt att det inte finns pärlsocker här😔. Goda blev de iaf 😋. 
 
Igår var vi på simning igen med lillMiss. Hon har blivit riktigt duktig och "simmar" nu från mig till kanten, under vattnet. Hon kommer vara duktig i havet!
Innan simningen.
Här simmar vi. Vattnat är såå varmt och skönt!😊
En frustrerad Matilda som inte kan äta. Då hennes näsa är täppt blir det inte mkt mjölk och hon tycker det är så jobbigt stackaren😐.
Matilda leker med maten.... Eller bananen vid fruktstunden kanske jag ska säga. 
Jag gjorde långkok. Köttgryta som stod och puttrade i 4 timmar. de sista 40 min hade jag i potatis och morötter, timjan och avslutade med lite grädde. Blev fantastiskt gott! 
Vi hade en magisk himmel igår på vår promenad. såg ut som om den brann. Mkt finare i verkligheten än vad jag fick på bild.
Matilda sover så gott med sin dina "saga form" mössa. Älskar den!! Ska se om jag kan beställa från någonstans.
 
 
 
 
Efter middag och bad lekte vi lite. Matilda älskar att leka framför spegeln. 
Det var nog det som hände igår. 
Idag ska jag ut och se om jag kan hitta en liten jacka att få över Matildas klänning till dopet, and that's it! Lugna dagar nu i väntan på att bli frisk. 
 
Ha ha en bra dag där hemma 😘
 
Anonym
2014-06-23 @ 00:10:36

Bullaaaar! O din köttgryta mums!

Svar: Ja den var verkligen god!!😊
fridaskarke.blogg.se

Anonym
2014-06-23 @ 00:10:36

Bullaaaar! O din köttgryta mums!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaskarke.blogg.se

Bara en liten dagbok över min vardag

RSS 2.0