Söndag- sjukstuga

Suddig bild, men precis innan bilden är tagen fick jag en fin puss från matilda😊. med öppen mun pressar hon sina läppar mot min kind.
 
idag vaknade vi alla sjuka😔. Matilda var en mardröm inatt. vaknade skrikandes var 30:e min, men inte undra på, stackarn vat förkyld och täppt.
Jag gav henne panadol (alvedon) vid 01.30 och det hjälpte lite.
Nicholas gick och lade sig på soffan. Bättre de, så har vi iaf sängen för oss själva😉. 
 
Idag skulle vi ha haft picknick med några vänner men det ställe jag in och istället blev de några turer till Apoteket. 3 för att vara exakt, glömde saker hela tiden😉. Sen på sista vändan tänkte vi att vi kunde åka förbi vår tomt. 
så häftigt att se att de har påbörjat😊
 
Lillfisan var glad😊
 
Så här ser jag ut idag. onsie och elden är på Max. Vi har bara varit sjuks i snart et dygn, men det är ju så.förbaskat.tråkigt! Jag vill bli frisk nu!! 
 
hoppss ni har en bra dag där hemma! 😘
 
Anonym
2014-06-23 @ 07:05:06

Sötnosar! 💕

Svar: Tack!😊
fridaskarke.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaskarke.blogg.se

Bara en liten dagbok över min vardag

RSS 2.0